tadi la belum balik opis FARAH (staff aku ) suruh aku bukak blog dia pastu suruh aku wat tag nie... nie ha jawapan dia... alang alang nak bagi biar sampai kenyang.. hahahahahaha

1. berapakah umur anda?

25 tahun 5 bulan

2. anda berasal?
Alor Setar, Kedah

3. berapa adik- beradik anda? anak yang ke? nyatakan berapa
orang lelaki dan berapa orang perempuan?
anak ke 3 dari 4 adik beradik.. semua hero belaka ... jenuh mak aku ngsuh

4. sekolah terakhir anda di?
sek. men keb tunku abdul malik alor setar

5. bila kali terkahir anda memotong rambut?
bulan lepas kot sebab biasa la sebulan sekali gunting

6. shampoo apa yang anda gunakan sekarang?
CLEAR for man ( nama saya rain) 

7. anda gemar menjahit? kalau tidak, nyatakan sebab?
x suka .. sebab pernah tercucuk jarum

8. bila berada dirumah, adakah anda suka menghias diri?
lelaki biasa la .. dedorent.. body spay.. perfume dan minyak rambut

9. apakah kerja rumah yang anda paling malas nak buat?
basuh pinggan sebab belengas


10. soalan yang terakhir, bagi 5 kenangan manis yang tak
dapat dilupakan sampai bila- bila?
~ mendapat awek namanya puteri~
dapat seruan pergi umrah
dapat hadiah dari puteri
dapat tengok wayang dengan puteri filem cicakman II 

ermmm nak suruh sape wat lak ea..
puteri 70007
zareena_aurora
aileen
sideburn_macho
Sally


Category: 3 comments

3 comments:

arepeace said...

cantik blog ko..?? Aku X pandai la nak hias2 nih..hehe..

emieza said...

ko nak aku wat kan ker

Geng Borak said...

HUH.. NASIB BAIK TAK SEBUT NAMA AKU.. HAHAHA