awal bulan 7 ari tu aku dan bos aku g ker penang untuk matta fair di pisa penang... keja dari kul 9.00 pagi hingga 10 malam... penat jugak... pagi jumaat 3 july bos aku mai umah aku amik aku... dia drive la sampai penang... best naik ferry. sampai penang aku gi ke in-touch  travel (syarikat yang bos aku kongsi untuk buka booth )  untuk perbincangan . pastu aku dan bos ke b-suite hotel yang terletak belakang bukit jambul shopping compleks. 

 

kemudian pada pukul 4.30 petang kami pun bertolak ke pisa (penang  international sport arena ) sampai aje terus dapat baju unifom (keler ijou) macam dalam gambar.

 

sharp jam  5 petang berduyun 2 orang masuk dan tanya pakej macam macam .. syarikat aku nie provide muslim pakej. banyak jenis la pakej kami wat

         

tapi biasa la hari pertama sambutan agak kurang la .. ramai yang datang tu chenese so muslim pakej kurang sikit sambutan.. harap 2 hari ke 2 leh dapat kemajuan. hari pertama duty habis kul 9 malam dan selepas kemas kami pulang ke hotel dan berehat.

 
Category: 0 comments

0 comments: