Awal pagi gak aku bangun dari tido.. pas tu kami ke restoran  KAYU KHALEEL nasi kandar untuk sarapan… Pas sarapan kami terus ke PISA untuk bertugas dan mengharapkan ada orang yang dating membeli pekej kami. Sampai aje kat PISA kami terus ke booth dan mendapati kami adalah group yang paling awal sampai.

         

Selepas mendengar announcement dari bahagian   deejay mengatakan dewan telah dibuka untuk orang ramai… maka berduyun 2 lah orang lalu lalang bertanyakan pakej.. tiket…. Dan macam macam .. x terlepas jugak kumpulan salesman kredit card yang sama sama buka booth .. dan mengacau pelanggan kami…. Bengang gak la.. nasib baik ade Staff in touch  ( KIM ) g report dan pihak MATTA dan letakan sempadan dengan tape..

         

Waktu tengahari bgcik telepon aku bertanyakan samada aku ingin menukar tayar sahaja ke atau  sekali dengan sport rim .. last last sekali aku pikur better aku tukar ngan sport rim baru… kasi gempak sikit… pas tu dia mms gambar sport rim kte aku tu…  Nampak garang gak … so aku bgtau kat diaorang pasang aje… nanti balik aku bayar balik (installment)

         

So macam biasa lepas kul 9 malam kami pun balik la ke hotel.. tak tahan malam tu penat sungguh .. sampai tak sedar tido kul baper sampai televisyen  pun x tutup… lantak la biar hotel bayo…

 
Category: 0 comments

0 comments: